Base

Base is onderdeel van de KPN Group Belgium, een 100% dochteronderneming van KPN Nederland. In 1999 betrad KPN Group Belgium als KPN Orange als derde grote partij de telecom markt. Dit was destijds een joint venture tussen het Nederlandse KPN Mobile en het Britse Orange Mobile telcos. Nadat Orange Mobile door France Telecom was overgenomen, werden haar aandelen verkocht aan KPN Mobile. Na enkele jaren werd de merknaam veranderd van Orange naar BASE. BASE heeft een geschatte dekkingsgraad 98% van het land en 26% marktaandeel in mobiele communicatie.

In de afgelopen jaren hebben een aantal wisselingen van naam plaatsgevonden van BASE N.V./S.A., naar KPN Group Belgium N.V./S.A. BASE werd daarna een merknaam die door het bedrijf gevoerd wordt. Op 17 april 2013 verandert het bedrijf opnieuw van naam en heet nu het BASE Company. Het hoofdkantoor van BASE Company is gevestigd in Sint-Lambrechts-Woluwe (Brussel). Met ongeveer 4.300.000 klanten is Base de op 2 na grootste telecomaanbieder in België.

Base concentreert zich vooral op de meerwaarde voor de klant, via vernieuwende concepten en uiterst concurrentiële tarieven. Naast de particuliere markt bedient zij ook de zakelijke markt via Base Business.

Begin 2013 introduceerde Base de dienst Snow. Via Snow kijk je digitaal televisie, bel je ’s avonds en in het weekend gratis naar vaste nummers in België en surf je snel en onbeperkt.

Base biedt naast Snow ook mobiel internet via de supersnelle 3G Dual Carrier en mobiele telefonie aan in heel België. In de online shop van Base kun je Gsm’s, tablet data sticks, sim kaarten en accessoires bestellen. Naast online kun je de diensten en productenn van Base ook via de 79 eigen Base shops, 80 ALLO telecom verkooppunten en meer dan 800 dealers verspreid over het hele land aanschaffen.

One Response to Base

  1. Ivens schreef:

    Beste, ik heb een gegronde klacht, uw verkooppunt st Niklaas Stationstraat neemt het niet zo nauw met jullie gevoerde beleid . Er is bij mij een nummer weg uit ons pakket en over genomen via uw winkel st Niklaas, ik heb navraag gedaan en ze hebben me verzekerd dat dit via uw standaard overname formulier gebeurd is. Maar op uw formulier moet de oude klant en de nieuwe klant tekenen . Wij hebben niks getekend, ik heb dit aanhangig gemaakt bij de ombudsdienst en bib parket om dat er sprake is van valsheid in geschrifte, Fraude . Graag uw reactie

Geef een reactie